۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۴

بازتاب گزارش مهر/

اطراف باغ سیب مهرشهر مناسب سازی می شود/ احداث ایستگاه آتش نشانی برای حفاظت از باغ

اطراف باغ سیب مهرشهر مناسب سازی می شود/ احداث ایستگاه آتش نشانی برای حفاظت از باغ

کرج - خبرگزاری مهر: با انتشار گزارش " علف های هرز نفس باغ سیب کرج را گرفت/ کارکرد اکولوژیکی باغ در مباحث اقتصادی گم نشود" در خبرگزاری مهر، مدیریت شهری منطقه چهار کرج از مناسب سازی پیاده رو در حوالی باغ و نصب دیوار نرده ای در امتداد بلوار دانش که در بخشی از این گزارش به آن اشاره شد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخشی از گزارش خبرگزاری مهر، یکی از شهروندان به وعده احداث پیاده رو در حوالی باغ سیب اشاره کرده بود که نه تنها عملی نشده بلکه امروز به زباله دانی تبدیل شده است. در خبری که روز گذشته از مدیر منطقه چهار شهری کرج در پایگاه خبری شهرداری کرج منتشر شده، وی از نصب دیوار نرده ای در امتداد بلوار دانش و کاشت گل و بوته با پیاده راه مناسب در مجاورت باغ خبر داد.

مجید کمالي نژاد در اين خصوص اظهار داشت: نقش اين باغ در تلطيف هواي مهرشهر و علاقه و حساسيت مردم منطقه در حفظ آن وظيفه ما را در حفظ و نگهداري باغ دو چندان کرده است.

وی افزود: شهرداري منطقه در کنار سازمان پارکها و فضاي سبز که متولي حفظ باغات شهر مي باشد خود را مسئول مي داند تا برای حفاظت از این سرمایه ملی از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

این مسئول بیان کرد: در این زمینه جلساتي با بنياد مستضعفان به عنوان مالک باغ سيب داشتیم و طی هفته آتي نیز جلسه ديگري با حضور رئیس کل بنياد مستضعفان برگزار خواهیم کرد.

وي در خصوص برنامه هاي منطقه براي حفظ باغ اظهار داشت: مطابق طرح تفصيلي با نصب ديوار نرده اي در امتداد بلوار دانش فضاي باغ محصور و با کاشتن گل و بوته و حفظ درختان موجود فضاي سبزي به طول 2 کيلومتر و عرض 30 متر با پياده راه مناسب در مجاورت باغ ایجاد می شود.

کمالی نژاد عنوان کرد: به اين ترتيب ضمن محفوظ کردن باغ با نرده ها و پايه چراغ هاي شکيل و زيبايي که شهرداري تهيه کرده مردم مي توانند ضمن پياده روي در حاشيه باغ سيب از زيبايي بصري داخل باغ بهره مند شوند.

مدیر منطقه 4 شهرداری کرج از توافقات صورت گرفته برای ایجاد ایستگاه آتش نشانی مجاور این باغ خبر داد و گفت: با توافق صورت گرفته با سازمان آتش نشاني قطعه زميني  در خيابان 100 مهرشهر جهت احداث ايستگاه آتش نشاني براي حفاظت باغ سيب و همچنين فاز 1 و 2 مهرشهر تخصيص و اعتبار ساخت آن در بودجه سال 93 لحاظ شده است.
 

کد خبر 2335184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha